piątek, 20 listopada 2020

Zimowa sceneria

Cześć,
zamęczę Was moją radosną twórczością :-) Ale chcę opublikować jak najwięcej kart, zanim wrócę do pracy. A że ostatni czas był dość owocny, to dzielę się moimi pomysłami na karty świąteczne z Wami. To kolejna karta, również tradycyjna, więc pewnie będzie się podobała ( mam taką nadzieję)


Mam taki bardzo stary EF ze świątecznym motywem, którego jeszcze nigdy nie używałam. Kiedy wycięłam tę kępę drzew i obcięłam jej dół owalnym wykrojnikiem , pomyślałam, że będzie dobrze się prezentował w tej owalnej tłoczonej w folderze ramie  


Drzewa są wycięte z zielonego kartonu i pobielone gęstą białą farbą akrylową. Na podbitkę dałam biały owal, na którym tuszem i gąbkę nałożyłam DI tworząc wrażenie zachodzącego za lasem słońca.


Kartkę wykończyłam złotym banerkiem z sentymentem wytłoczonym czarnym EP.


Kartkę zgłaszam do wyzwania
NBUS Challenge #20

Dzięki za odwiedziny i komentarze. Bądźcie bezpieczni


Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

Nstiz pisze...

Wow, this is gorgeous! What a great folder and love the die cut you used on it. This is fabulous, BozenA!

Bonnie pisze...

Love these frosty trees and the embossed background, Bozena! The design fits so well in the embossed oval!

Christine Alexander pisze...

Wow love it Bozena so much texture with your die cut layers and Embossing folder background :)

Anke pisze...

Oh Bozena your card is so beautiful, I love the embossed backround and the beautiful trees.

All the best for you.

Hugs
Anke

Monica C. pisze...

This is so beautiful, BozenA! The embossing folder is lovely, glad you finally used it. That yellow inked background behind the trees is so effective.
Hugs Monica

Mac Mable pisze...

The embossing folder is wonderfully textural and what amazing trees. I love how the sun sets behind them x . A striking card BozenA x.

*Vicki* pisze...

Such a stunning textured design here my friend! Love the snow-covered trees along with the touch of gold and pretty embossed snowflake background! HUGS

Darnell pisze...

More wonderful Christmas cards, Bozena, with lots of texture both in this post and the last one with your beautiful cityscape and sky! Thank you for sharing your many gorgeous designs with everyone at NBUS! Keep safe and well! Hugs, Darnell

Cornelia (fun stamping) pisze...

A beautiful wintery scene!