niedziela, 8 listopada 2020

Ho-Ho-Ho

Cześć,
fajnie było by ugościć Was gorącą herbatą z imbirem, cytryną i odrobiną goździków. Może więc wyobraźmy sobie, że spotkaliśmy się i cieszymy się naszą wspólnotą. Chociaż tyle w trudnej sytuacji pandemii. Ale obyśmy wszyscy przeszli przez to zdrowi.

Już dawno niczego nie publikowałam, myślę więc, że już czas pokazać coś z tego, co w międzyczasie powstało. Dzisiaj chciałabym pokazać zwariowaną kartę. Zastanawiam się, czy ja chciałabym znaleźć się w tych rozpędzonych saniach  :-)



Obraz kolorowałam kredkami, potem wycięłam wykrojnikiem Mikołajowe
Ho-Ho-Ho w 3 warstwach, aby podnieść je na karcie. 


Brzegi karty przyciemniłam tuszem DI. Na koniec zrobiłam drobny splashing białą farbą akrylową.



To jedna z wielu kart świątecznych, które powstały w ostatnim czasie.
Mam nadzieję, że się spodobała.

A przy okazji mam pytanie. W nowej wersji Blogwin nie potrafię usunąć zdjęcia, które zostało już wrzucone do posta. Czy ktoś z Was rozwiązał już tę zagadkę :-) ?
W tym poście znalazły się zdjęcia, które nie powinne tu pozostać, ale jak je usunąć?

Dzięki za odwiedziny. Dziękuję za każdy komentarz pozostawiony pod postem, bardzo to doceniam.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Bonnie pisze...

It's good to see you posting again, my friend! Love this fun Santa and reindeer on a wild ride! They look like they're having a great time! I love how you've cut the Ho, Ho, Ho out! It provides a wonderful surprise!

Christine Alexander pisze...

so happy to see you posting again Bozena, you are on top form with this one. Such a great image and love the HO, Ho , Ho as hidden die cuts in the background :)

Loll pisze...

This is such a fun image BozenA! It make me smile! :) LOVE your colouring and your hidden word technique. So fun! xx

Mac Mable pisze...

What a fun and fabulous card and loving the hidden sentiment x. I am no blogger expert but I am hoping that all the glitches will settle down in blogger all by themselves and you can then delete the photos x.

Monica C. pisze...

Oh this is brilliant, BozenA! I love that technique with the raise die cut.
As far as blogger is concerned, I am able to delete a picture by clicking on it to select it and then pressing Delete on my keyboard. Hope that helps.
Hugs Monica