piątek, 20 listopada 2020

Kolędnicy

 Witam,
jestem w bożonarodzeniowym ciągu i bardzo dobrze, bo święta już za pasem, a mój zapas kart świątecznych nie jest jeszcze w pełni uzupełniony. To moja kolejna karta, którą chcę zaprezentować


Ten stempel ma sporo szczegółów, a więc kolorowanie go odbywało się w dużym skupieniu. Ale była to bardzo terapeutyczna praca z kredkami.


Kiedy miełam już pokolorowany obraz, wycięłam go nożykiem. I to też był sprawdzian mojej cierpliwości. Najpierw miałam zamiar umieścić ten obraz na czarnym tle, i wtedy małe "dziury" pomiędzy kolędnikami wystarczyło pomalować czarnym mazakiem, ale niestety efekt nie był taki, jak oczekiwałam. Więc wszystkie małe czarne "dziury" musiałam wyciąć, bo na białym tle zbyt rzucały się w oczy. Przykleiłam gromadę kolędników na piance dystansowej do wytłoczonego w EF białego kartonu. Potem na tłoczenie nałożyłam brokat w kleju, 

Kartę wykończył złoty lustrzany banerek z sentymentem wytłoczonym czarnym EP





Dzięki za odwiedziny i komentarze.  Dbajcie o siebie i unikajcie korony na wszystkie sposoby. W tych czasach nawet zwolennicy monarchii powinni się zastanowić, czy warto przyjmować koronę, nawet jeśli będą dawali nam ją za darmo i bez zobowiązań ;-)

Życzę bezpieczeństwa.

5 komentarzy:

Nstiz pisze...

OH my, what an adorable image and your hand must but so tired from all that coloring! This card is just charming! You are on a creative roll there. I'm not getting all your notifications and when I do I get 10 of them. That's so strange.

Bonnie pisze...

What fun, Bozena! Each of these gnomes is adorable and they look like they are having a good time!

Christine Alexander pisze...

Awe look at these guys, they are having so much fun : Great Christmas image and so sweet :) Great colouring also.

Mac Mable pisze...

Fabulous colouring and fussy cutting BozenA x. A fun, happy and fabulous card x.

Loll pisze...

This is such a fun image BozenA! You have coloured it to perfection with your pencils. Then fussy-cutting this image ... such a lot of work to make this card, but so worth it! Fabuous card, my friend! xx