poniedziałek, 9 listopada 2020

Dużo śniegu... niekoniecznie

Cześć, witam wszystkich przyjaciół i gości.

Dzisiaj chciałabym pokazać moją kolejną kartę świąteczną. Właściwie to bardziej karta zimowa, ale przecież będzie niosła ze sobą gorące i najlepsze życzenia świąteczne.

Tak wygląda karta


Przetarłam folder do embossingu 3 różnymi poduszkami DI w kolorach niebieskich. Potem wytłoczyłam biały panel w folderze uzyskując tak fajne tło dla mojej karty. 


Kiedy zobaczyłam ten stempel od razu bardzo mi się spodobał. I teraz przyszła pora na to, by go wykorzystać. Po odwzorowaniu tego obrazu przy użyciu czarnego tuszu postanowiłam pomalować go akwarelami, ponieważ ta technika pozwala ładniej malować plamami. Potem wszystko wycięłam nożykiem i przykleiłam na piance dystansowej do tłoczonej bazy.


Kartę wykończyłam pięknym sentymentem. Wycięłam go dwukrotnie, raz z białego kartonu, a spodnia warstwa została wycięta z granatowego kartonu.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie 
NBUS Challenge #20  NBUS jest stempel z bałwankami

Mam nadzieję, że ta karta się spodobała, a odwiedziny u mnie nie były czasem straconym. Dziękuję za wizytę i wszystkie komentarze. 
Życzę miłego dnia i uważajcie na siebie.


6 komentarzy:

Nstiz pisze...

This stamp is just so fun and you did a fantastic job of it. I love the texture you added to these snowmen! This one just makes me smile!

Christine Alexander pisze...

the whippersnapper images are so cute. love your three snowmen standing on each others shoulders. Great snowy texture for your background :)

Loll pisze...

LOVE the detail of your white falling snow over the shades of blue background. Awesome! And your stacked snowmen are so darn CUTE! This is such a fun card BozenA! xx

Bonnie pisze...

These snowmen make me laugh with their antics, Bozena! What a fun Christmas card! Awesome background with your embossing folder and ink! A perfect background for the snowmen!

Mac Mable pisze...

What a fun and fabulous Winter card. The background and the technique you used looks amazing and so textural x. So cute and absolutely adorable card x.

Monica C. pisze...

That is a lovely embossing folder and with the technique you did here looks just like snow falling! The image is so cute too!
Hugs Monica