Obserwatorzy

niedziela, 31 stycznia 2016

CAS the Designer Happy Little Stampers w lutym

Jestem bardzo szczęśliwa, że od lutego dołączyłam do zespołu DT CAS HLS. Kylie dała mi szansę, by spróbować moich sił w moim ukochanym stylu CAS. Zdaję sobie sprawę, że do moich guru w tym stylu wiedzie mnie bardzo daleka droga, ale chcę spróbować.  Moją niezaprzeczalną liderką w tym stylu zawsze będzie Loll Thompson z Stamping With Loll oraz Chrissie z Simply One of a Kind

Co prawda nie jestem w zespole projektowym CAS the Designer HLS, ponieważ do zespołu CAS dołączam dopiero teraz, ale nie mogę się oprzeć pokusie, aby zamieścić moją propozycję kartki, do której wykonania użyłam stempli z zestawu HLS Birthday Friends

Birthday Friends

Do wykonania tej karty użyłam panelu papieru do akwareli. Wykorzystałam z zestawu Kylie stempel z postacią słodkiego słonika, sentyment Happy Birthday oraz kredki akwarelowe. Bańki mydlane to moje ostatnie odkrycie ;-) No i oczywiście wykrojnik brzegowy "podwójne przeszycie" MFT. 

Tak więc nie będe przedłużać i pora na przedstawienie karty



 Dołącz do wyzwania CAS the Designer HLS . Przyłącz się do naszej zabawy, możesz wygrać bon w wysokości 15$ do realizacji w sklepie HLS. 

Jeśli nie dopisze Ci szczęście w losowaniu, zawsze możesz odwiedzić sklep HLS i kupić coś, bez czego nie wyobrażasz sobie dłużej życia :-)

 

Każdy komentarz będzie mile widziany :-)
Życzę miłego dnia.
Prześlij komentarz