poniedziałek, 16 listopada 2020

Patataj-patataj!!

Cześć,
a teraz pora pogalopować w świąteczne nastroje. Chciałabym pokazać moją najnowszą kartkę, którą kocham, bo bardzo mnie rozbawia ten stempel.


Szczerze rozbawiły mnie te nóżki tej małej elficzki, która jak wytrawny jeździec pogania piętami swojego wierzchowca :-) To wciąż wywołuje mój uśmiech :-)


Najlepiej czuję się w kredkach, więc obraz pokolorowałam kredkami. Gwiazda została pomalowana złotą farbką. Dodałam wiele drobnych kropek kleju, na którym  przykleiłam biały brokat. 

Sentyment na czarnym banerku wytłoczyłam białym EP i przykleiłam na piance dystansowej. Żeby karta nie była zbyt ascetyczna, dodałam washi tape w biało-czarne paski na prawym brzegu karty oraz cienki pasek zielonego brokatu


Na ostatniej karcie widać piękny blask gwiazdy pomalowanej złotą farbą.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie 
NBUS Challenge #20

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

That really is a fun image, it looks like a Stamping Bella image who make adorable images. Your pencil work is perfect with all the shading. I love the sweet image :)

Cornelia (fun stamping) pisze...

Such a sweet card and so beautifully colored! I sure hope for peace and joy! At least we got a better president - I can breathe again!

Mac Mable pisze...

What a fun card with a great image and fabulous colouring BozenA x.

Monica C. pisze...

Yes, this is really a fun image. I love the glitter snow that you have added and the black and white stripes on the side are a lovely touch.
Hugs Monica

Bonnie pisze...

Oh, I love this image, Bozena! She is so cute riding her reindeer! Beautifully colored and I love the shiny star and the sparkles in the background! Thanks for the smile, my friend!