poniedziałek, 16 listopada 2020

Taka wypasiona :-)

Cześć,
kolejna karta świąteczna, trochę wypasiona, ponieważ zawiera sporo złotych lustrzanych pasków. Ale sami oceńcie...


Wieniec został wycięty z białego kartonu i ze srebrnego brokatowego, aby go trochę zagęścić
.


Aktualizacja: w tle nie wykorzystałam gotowego papieru. Tło zostało stworzone z kolorowych pasków przyklejonych na piance dystansowej. Pomiędzy nimi prześwituje biały kolor bazy karty. 


Ta kartka powstała w ubiegłym roku, ale nie miałam okazji opublikować jej wcześniej. Więc teraz ma swoje 5 minut :-)

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Christine Alexander pisze...

Beautiful wreath, I think the Designer Paper background is perfect for the simplicity of the wreath :)

Mac Mable pisze...

Fancy, shiny and fabulous BozenA and so striking x.

Bonnie pisze...

A pretty background for this sparkly wreath!