piątek, 20 listopada 2020

Holly Jolly

Cześć, 
jeśli macie jeszcze cierpliwość, to zobaczcie moją kolejną kartę świąteczną. Ta najprawdopodobniej trafi do moich rodziców, bo jest taka bardziej tradycyjna. Coś, co tygryski lubią bardziej...


Ten wykrojnik użyłam do naszego ostatniego wspólnego wyzwania z Moniką  (tylko wykrojniki). Rozpędziłam się i zrobiłam dwie karty w podobnie zaprojektowane, ale w tej karcie dodałam czarny banerek z sentymentem. A w naszym wyzwaniu stemplowanie było zabronione. 

Ramki są podklejone na piance dystansowej, nają fajny delikatny dodatkowy wymiar. Obraz jest przyklejony do płaszczyzny bazy karty.





A niech tam, tę kartę też zgłoszę na wyzwanie
SSS Wednesday Challenge Simon Says Christmas

Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Bonnie pisze...

This is a very special Christmas card for your parents! Beautiful image and beautifully framed!

Christine Alexander pisze...

Your parents will love the cards, the die cuts are a great way to frame the images :)

Mac Mable pisze...

The gold framing draws your eyes into the beautiful scene. Your parents will love it BozenA x.