niedziela, 8 listopada 2020

Anioł Pokoju

Witam, 
dzięki za odwiedziny, mam nadzieję, że ten czas uznasz za zyskany, a nie za stracony. Chciałabym pokazać moją kolejną kartę świąteczną. 


Kartę stworzyłam na czarnym panelu. Wykonałam stemplowanie białym EP tego cudownego anioła. Następnie pokolorowałam go białą kredką.


Aby urozmaicić tło wykonałam smużenie farbami Cosmic Shimmer w kolorze niebieskim i fioletowym. Farby CS nakładałam kawałkiem plastikowego arkusza tworząc te fantastyczne plamy. Najlepsze w tych farbach jest to, że karta ma różny wygląd w zależności od tego w jaki sposób padają na nią promienie światła. Bywa ciemna lub rozświetlona.

Dla większego blasku dodałam sporo cekinów w kształcie gwiazdek. Napis NOEL i duża gwiazda zostały wycięte ze srebrnego brokatowego kartonu. Z lewej strony dodałam cienki pasek brokatowej srebrnej taśmy.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
NBUS Challenge #20  NBUS jest stempel z aniołem


Jeszcze raz dziękuję za odwiedziny. Za wszystkie komentarze również :-) Do zobaczenia wkrótce.

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Bonnie pisze...

What a beautiful angel, Bozena! I love how you've done the night sky with the glow of the white angel and beautiful star!

Christine Alexander pisze...

your shimmery background is perfect for your white angel, gorgeous card :)

Donna Ellis pisze...

How gorgeous! It must be beautiful in person. I love the shimmers and pearls! hugs, de

Nstiz pisze...

Oh my gosh that angel is just beautiful against your incredibly background! What a magnificent card! This is outstanding!

Loll pisze...

Your white angel pops off the black card base, BozenA! What wonderful contrast. And gorgeous colours with your Cosmic Shimmer paints. Beautiful and elegant card! xx

Mac Mable pisze...

Wow what a stunning card. The background looks artsy, unique and amazing. What a beautiful angel too x. I love this card BozenA x.

Monica C. pisze...

Also perfect! I love that paint technique that you did on there - I can imagine that it looks gorgeous in real life!.
Hugs Monica