piątek, 20 listopada 2020

Pingwin party

Cześć,
moja następna karta świąteczna została zainspirowana kartą zobaczoną w internecie. A dokładnie taki różowo-fioletowy zachód słońca popchnął mnie w kierunku tej karty.


Te pingwiny są takie słodkie, może dlatego machnęłam je na różowo-fioletowo. Idealnie komponują się z kolorem nieba. Ta wielka śnieżynka ma sugerować że pada śnieg. Po prostu sypie z nieba śniegiem w wielkiej ilości :-)
Kiedy miałam pingwinki pomalowane musiałam je zamaskować, aby dodać cieniowanie tuszami. Miały tam być pagórki, ale wyszło mi coś dziwnego :-)



A ten biały opad widoczny na zbliżeniu to gruby biały EP. Tylko trzeba pamiętać, aby wytapiać go od spodu karty, bo inaczej trzeba będzie go zbierać z podłogi. 




Kartę zgaszam na wyzwanie 

Dzięki za wizytę. Dzięki za komentarze :-*

Życzę miłego dnia.

2 komentarze:

Bonnie pisze...

This group of penguins is adorable, my friend! Love that big snowflake and the soft sunset in the background!

Mac Mable pisze...

Super cute and adorable penguins and the oversized snowflake looks amazing x.