poniedziałek, 16 listopada 2020

Kolejna w nietradycyjnych kolorach

Witam wszystkich gości,
bez zbędnych opisów przedstawiam kolejną świąteczną kartę w nietradycyjnych kolorach.

To pierwotna wersja tej karty, ale umieszczam ją w tym poście, ponieważ świetnie na niej widać choinkę utworzoną ze świątecznych słów. Pingwinek został wystemplowany czarnym tuszem, choinkę zaś wytłoczyłam złotym EP.


Pomyślałam, że jednak lepiej będzie wyglądała kiedy dodam do niej odrobinę padającego śniegu. To biała rozcieńczona farba akrylowa rozproszona pędzlem.



Na fali był ten czarny panel wytłoczony w zielonym holograficznym  wzorze, więc pocięłam cienkie paski aby zamknąć brzegi karty.



Dodałam białe znaczenia na poszczególnych literach tworzących słowa w świątecznym drzewku, aby odrobinę bardziej je uwidocznić.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Christmas CAS Card Challenge Non-Traditional Colours

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

the snow was the perfect addition this cute little scene. love your pencil work :)

Cornelia (fun stamping) pisze...

So darling, that little penguin! Love the snow splatters!

Mac Mable pisze...

Super adorable and the cute penguin looks like he is having fun x.

Trina P. pisze...

Another adorable Christmas card. The snow splatters is a great touch. Thank you for joining us again at CAS Christmas.

Bonnie pisze...

This penguin is adorable, Bozena! Love the tree of golden words and the splattered snow!

Loll pisze...

Cute penguin! Love how you've added snow to the work tree ... so creative! Great work, my friend! xx