piątek, 20 listopada 2020

Wszystko moje

Witam wszystkich moich gości.
Mam nadzieję, że się nie zawiedziecie zawartością tego posta.

Kolejna świąteczna karta. Uwielbiam stemple tej firmy (SB), to jeden z kilku, które posiadam


Stemplowanie czarnym tuszem i kolorowanie kredkami, bez blendowania. 


Brakowało mi jednak czegoś w karcie, dlatego dodałam to gąbkowanie tuszem z boku karty. Myślę, że z korzyścią dla karty, choć straciła swój perfekcyjny styl CAS.

Na poniższym zdjęciu widać, że kredki, których używam zawierają sporo stearyny, dlatego powierzchnia kolorowana nimi odbija światło. Niestety to ich wada, że jak nałożę warstwę koloru, to kolejna warstwa w innym kolorze bardzo trudno się kładzie. 


Kartę wykończyłam brokatowymi paskami w kolorze zielonym i czarnym. No i oczywiście sentyment... na złotym lustrzanym pasku wytłoczyłam czarnym EP.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie
NBUS Challenge #20

Dzięki za odwiedziny. Za komentarze też :-)

Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Bonnie pisze...

She is adorable with her striped hose and hat! I love the stenciling on the side that adds just a bit of extra interest!

Loll pisze...

Wonderful colouring of your adorable image BozenA! LOVE that sweet girl with all those large presents!! The stenciling adds a lovely detail along with your holographic strips. xx

Mac Mable pisze...

I like how you gently added the stencilling BozenA to your adorable card x.