piątek, 20 listopada 2020

Cicha noc, święta noc...

Cześć,
dzisiaj zrobiłam miejską kartę świąteczną. Cicha i święta jest właściwie w podtekście, bo na karcie nie ma typowych świątecznych elementów. Za to tak właśnie wyobrażam sobie ciszę w mieście w czasie świąt. Ciemne okna, ciemne sylwetki budynków, rozgwieżdżone niebo, cisza i zaduma nad cudem. W Wigilię świat się na chwilę zatrzymuje i to jest mały świąteczny cud.


Wykorzystałam warstwowy wykrojnik do stworzenia miejskiej kuli. Całość jest przyklejona na piance dystansowej, tworząc kilka warstw rzędów zabudowań na tle nocnego nieba. Niektóre okna podkleiłam żółtym papierem, aby stworzyć wrażenie zapalonego światła w tych oknach. Kula przyklejona jest do białej bazy wytoczonej w EF.

Zamiast sentymentu użyłam stempla brzegowego z wielokrotnym powtórzeniem "wesołych świąt". Stempel odbiłam na pergaminie i wytłoczyłam srebrnym EP.




Przez myśl przeleciały mi sanie z Mikołajem, ale to był przebłysk, jak mrugnięcie spadającej gwiazdy. Bo kto z nas widział kiedyś sanie ze świętym na tle nieba??? 

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
NBUS Challenge #20   NBUS to zestaw wykrojników miejskich


Dzięki za odwiedziny i wszystkie komentarze. Dbajcie o siebie i uważajcie na siebie i swoich bliskich, abyśmy w komplecie doczekali Świąt.

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Nstiz pisze...

What a beautiful Christmas night scene. How clever to add the spots of yellow in the window! Love that embossing folder too.

Bonnie pisze...

Calm and peaceful! So pretty!

Christine Alexander pisze...

So striking with the black sky line :) Love it.

Anke pisze...

WOW WOW WOW gorgeous card, fantastic night scene.

Mac Mable pisze...

What a peaceful and calm card. The layering of the night sky looks wonderful and the vellum/sentiment strip at the bottom is perfect. I love the atmosphere of the stunning card BozenA x.

*Vicki* pisze...

Absolutely gorgeous night scene here my friend! Love the city scape background and splattering of snow!

Cornelia (fun stamping) pisze...

This is absolutely gorgeous! Love your awesome cityscape!

Loll pisze...

Have enjoyed seeing all your Christmas cards BozenA! Each one is so uniquely beautiful. Love the night scene that does look like a peaceful winter's night. xx