niedziela, 8 listopada 2020

Poinsettia w towarzystwie brokatu

Witam,
dzięki za odwiedziny. Idąc za ciosem, chciałabym pokazać moją kolejną kartę świąteczną.

Czarny panel wytłoczyłam piękny wzór czarnym brokatowym EP. Ten sam wzór wytłoczyłam zielonym holograficznym brokatem i w ten sposób otrzymałam fajnie korespondujący barwny element.



Na papierze craft wystemplowałam piękny kwiat poinsetti czarnym tuszem. Rozjaśniłam go białą kredką, a może białym Jelly Roll... nie pamiętam dokładnie, bo kwiat powstał dość dawno temu.


Zielony brokatowy pas kartonu przykleiłam na piance dystansowej. Kwiat częściowo jest przyklejony do tego kartonu klejem, a na brzegach płatków przykleiłam również piankę dystansową.
Kartkę wykończył czarny banerek z sentymentem.




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Nstiz pisze...

Wow, this is gorgeous! Love the black with all the glitter on that background. It's prefect for your beautiful poinsettia. I've had fun doing cards on black because of your inspiring work! This is just so beautiful!

Bonnie pisze...

This is so elegant, Bozena! What a wonderful background with the black on black and the glow of the green! The white poinsettia is gorgeous! A very stunning card, my friend!

Christine Alexander pisze...

wow, look at all the wonderful sparkle, it's so pretty against the black. I love your poinsettia on kraft and coloured in white :)

Loll pisze...

WOW! Gorgeous background stamp that looks amazing in both black glitter and iridescent glitter. The white poinsettia looks amazing on top. Beautiful and elegant card BozenA! xx

Mac Mable pisze...

What a stand out card. It is so atmospheric, striking and absolutely amazing x. You are so creative and so inspirational BozenA x.

Monica C. pisze...

That is an outstanding artwork piece, BozenA. I love the way you have done the different pieces with the same pattern on it and the flower is lovely too.
Hugs Monica