Obserwatorzy

sobota, 26 listopada 2016

Śnieżna kartka

Witam wszystkich gości, stałych bywalców i przyjaciół :-) Ja wciąż w zimowej tematyce. Święta coraz bliżej, a ja potrzebuję sporo kartek, by przekazać moim przyjaciołom najserdeczniejsze życzenia.
W internecie znalazłam film Kristina Werner, gdzie podpatrzyłam tę technikę. Zrobiłam sobie kiedyś szablon choinki wykrojnikiem TH i od czasu do czasu do niego wracam. Tym razem za pomocą gąbki i zielonych  DI stworzyłam choinkowy "zagajnik". Pomyślałam, że fajnie byłoby stworzyć na nich zaspy śniegu, więc nałożyłam na powstały obraz pastę Viva Decor imitującą śnieżne kryształki. Pasta niespodziewanie okazała się zawierać drobinki brokatu, co ostatecznie dało miły efekt. Kiedy pasta była już sucha pochlapałam całą kartę białą farbą, by uzyskać wrażenie padającego śniegu. Stickles 'wesołych świąt" zabarwiłam na zielono markerem alkoholowym.







Lubię dodatkowy wymiar jaki daje pasta. Lubię też delikatne przenikanie koloru przez warstwę pasty, to sprawia, że karta nie jest zbyt biała.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
CHNC Challenge Extra for November 2016
Crafty Purple Frog Challenge #1 Magic of Christmas
Open-Minded Crafting Challenge #11 Christmas/ Hanukkah ??
Tinker Dream Challenge Christmas ??
Whimsie Doosles Challenge November Anything Goes With a Twist Christmas is Coming
ABC Christmas Challenge X is for Criss-Cross
Winter Wonderland Challenge Poinsettia or Snow Is Falling
Alphabet Challenge Blog T for Trees
52 Christmas Card Trowndown Challenge November Stash Glitter
Allsorts Challenge Blog Week #391  Anything Christmas
Time Out Challenge #71 Christmas with an Optional Twist Glitter/Shimmer


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Życzę miłego weekendu.
BożenA
Prześlij komentarz