poniedziałek, 16 listopada 2020

Poinsettie dalej

Witam,
zaprezentuję kolejne 2 karty, które powstały przy okazji poprzedniej karty. Więc zaoszczędzę sobie opisu ich tworzenia, bo powstały jak karta z poprzedniego posta.
Na białym panelu  dodałam szary karton ozdobiony pastą brokatową nałożoną przez szablon. Na bazie karty po obu stronach szarego panelu podniesionego na piance dystansowej wytłoczyłam srebrnym EP sentyment oraz borderek, zakańczający kartę z prawej strony.



a to druga karta, gdzie kolory zostały odwrócone. Zamiast brokatowej pasty użyłam stempla do tła i wytłoczyłam obraz srebrnym EP. Na zdjęciu poniżej widać, że do smużenia na czarnym kartonie użyłam czerwonej i fioletowej metalicznej farby akwarelowej. Kartę wykończa czarny banerek z białym sentymentem.







Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Christine Alexander pisze...

Love that die cut :)

Monica C. pisze...

Such gorgeous cards! The die cut flower is stunning how you have added the paint to the dark cardstock. You are surely a master!
Hugs Monica

Bonnie pisze...

Two more beautiful poinsettias, my friend! I love both of the background treatments!

Anke pisze...

WOW WOW WOW your poinsettias cards are so beautiful, BozenA.

Hugs
Anke