niedziela, 24 grudnia 2023

Świątecznej radości!

Cześć.
Lubię sentymenty, w które są wkomponowane jakieś obrazy. Sentyment, którego użyłam w tej karcie jest idealnym tego przykładem.


W tym roku pasta do embossingu jakoś magicznie przyciąga biały brokat 😉
Nieodparcie przypomina mi szron, który zimą osiada na przedmiotach. Taki mroźny element w moich kartach... W tej karcie brokat oszronił piękny zimowy wieniec.


Bożonarodzeniowa stajenka wpisana w literę O sentymentu JOY...  Całość wycięłam z czerwonego metalicznego  kartonu i przykleiłam do bazy karty za pomocą pianki dystansowej.


Życzę wszystkim radosnych Świąt Bożego Narodzenia! Niech w Waszych domach i Waszych krajach zagości pokój, szczęście i dostatek. A w Waszych sercach niech zagości Miłość. Do wszystkich i wszystkiego. Bo Miłość jest rozwiązaniem dla problemów nękających współczesny świat.

Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Christine Alexander pisze...

Absolutely stunning with the glittery frosty frame and that beautiful sentiment die cut ♥
Merry Christmas to you and your family xx

Bonnie pisze...

I agree with Christine that this is stunning, BozenA! We have been enjoying it's beauty! I hope you had a wonderful Christmas and I wish you all good things in the New Year! XOXO

Trina P. pisze...

Beautifull! Love the sparkle and shine. The embossed background is elegant and I love the “O” image.
Hope your Christmas was fabulous. Happy new year and best wishes for 2024!

Nieprujsietak pisze...

Witaj Bożenko. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Za mną ciężki rok. Cały czas coś robiłam jak czas pozwolił. tylko nie wstawiałam na bloga. Napewno w najbliższym czasie zaprezentuje swoje prace. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam.