piątek, 22 grudnia 2023

Przytłoczony prezentem

Czaść,
czy macie już zapakowane wszystkie świąteczne prezenty? Przedświąteczny czas jest bardzo absorbujący, ale pakowanie prezentów to rzecz święta i musimy na to znaleźć czas.
A dzisiaj przedstawię kolejną kartę świąteczną, na którą wskoczył jeden z członków gangu kurczaków.


W panelu z białego kartonu wycięłam kwadratowy otwór. Wypełniłam go fragmentem kartonu wytłoczonczonego w EF w świąteczne motywy. Tłoczenia delikatnie przetarłam białym opalizującym woskiem.


Krawędzie otworu okleiłam złotymi wąskimi paseczkami taśmy washi. Ale główną ozdobą tej karty jest ten mały kurczak przygnieciony prezentem. Obraz kurczaka kolorowałam kredkami. Po wycięciu go nożykiem przykleiłam go do panelu za pomocą pianki dystansowej.


Panel ozdobiłam świątecznymi życzeniami stemplowanymi złotym EP.


Moją kartę zgłaszam na wyzwanie, które zorganizowała Mia. Jej wyzwania ukazują się tylko 4 razy w roku, 22 marca, 22 czerwca. 22 września i 22 grudnia. Trwa do 30 dnia każdego z tych miesięcy. Więc korzystam z okazji i zgłaszam mojego przygniecionego kurczaka na 17 wyzwanie Craftlandii. Konkurs jest z fantastycznymi nagrodami!!

Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Bonnie pisze...

Love that shine in the background and this poor little chick crushed by the present. Hopefully she will recover in time to open her gift for Christmas!

Mia pisze...

What a unique Christmas card, Bozena! Beautiful embossed background and a cute chick with present. Thank you so much for joining Craftlandia Challenge. Good luck in the draw.

Diana Moriel pisze...

What a beautiful and funny card at the same time, I really like the embossing on the background and the golden letters, makes it elegant. Then the funny chick makes it sweet. Thank you for joining the Craftlandia Challenge!

Trina P. pisze...

OMGoodness, this is so fun and cute! That poor chicken was feeling the pressure to get the gifts wrapped. 😂*lol*

Ayla pisze...

Es una hermosa tarjeta Bozena, me encanta la sensación de relieve a través de la ventana. Y es muy gracioso el pobre pollito aplastado, ainsss.
Gracias por unirte al reto Craftlandia
Feliz año 2024!!!!

Menchuhiloyaguja pisze...

La tarjeta super simpática. Feliz entrada de año 2024

MARIELA Inspirada pisze...

So funny card Bozena! Cute chicken and beautiful background paper.
Happy new year! Besitos y feliz 2024!!!

Mia pisze...

Hi Bozena, You are a winner of Craftlandia Challenge. You have won a prize. Please see here https://craftartista.blogspot.com/2024/01/craftlandia-challenge-17-winners-and.html , leave a comment and claim your prize. Hugs from Greece.