sobota, 2 grudnia 2023

Grudniowe wyzwanie w Happy Little Stampers Birthday

Witam w grudniowym wyzwaniu HLS Birthday.

Każda urodzinowa karta jest mile widziana w naszej galerii, a ja jestem tu po to, by Was zainspirować i zachęcić do wspólnego działania.

Oto moja karta przygotowana dla Was na to wyzwanie



Wystarczy mieć taki fajny szablon i kilka kolorów Inka Gold, aby zrobić tę kartę.
Inka Gold nakładałam drobnym płaskim pędzlem do tuszy.


Białe przestrzenie pozostałe po szablonie wypełniłam złotą farbą akwarelową.
Ze złotego lustrzanego kartonu wycięłam litery tworzące sentyment. Przykleiłam je bezpośrednio do bazy karty. W związku z tym, że są wycięte z kartonu tworzą fajny wypukły napis. Kartę wykończyłam dwoma wąskimi paseczkami złotej brokatowej taśmy przyklejając je wzdłuż lewego brzegu karty.


Kart urodzinowych, podobnie jak kart bożonarodzeniowych nigdy nie mamy za dużo :-) Jeśli znajdziesz czas w przedświątecznej gorączce i zrobisz kartę urodzinową, koniecznie dodaj ją do naszej galerii tutaj. Fajnie będzie też zobaczyć pozostałe karty naszego DT na blogu HLS Birthday.

Dzięki za odwiedziny, dzięki za komentarze, dzięki za przyłaczenie się do naszej zabawy. 

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Julie B pisze...

Such an inventive design BozenA. It's sad that Kylie has decided to halt the challenge for an indefinite time. :( No birthday or other challenges for quite some time.

Bonnie pisze...

Wonderful coloring on this amazing image, BozenA! Your coloring is so neat and perfect and I always love how you use Washi tape!

Christine Alexander pisze...

OMG I can't believe that stunning image is a stencil. I'm in awe of your stenciling abilities xxxx

Trina P. pisze...

What a cool birthday card! Amazing stencilling work!