wtorek, 12 grudnia 2023

Czy coś przeskrobała?

Cześć.
Dzisiaj zaprezentuję Wam moją kolejną kartkę świąteczną. Tym razem użyłam stempla ze słodką myszką. 


Ewidentnie przyszła złożyć świąteczne życzenia, ale jej mina sugeruje, że ma coś na sumieniu.
Obraz stemplowałam czarnym tuszem, a następnie kolorowałam kredkami. To była sesja relaksacyjna, kolorowałam cały tabun myszek, które podziałały na mnie wyjątkowo kojąco. Kiedy skończyłam kolorować, wycięłam obraz nożykiem.


Wycięłam dwukrotnie koło z napisem MERRY CHRISTMAS i skleiłam je razem. Posmarowałam je klejem i posypałam drobnym białym brokatem.
Wewnętrzny okrąg udekorowałam pastą do embossingu przez szablon w gwiazdki.


Myszkę przykleiłam na brzegu okręgu, jakby przystanęła tam, by odpocząć.


Wdzięczności, wdzięczności, wdzięczności.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Loll pisze...

I do love the expression on her face, BozenA!! Your colouring of her is fabulous! LOVE the background with the textured stars, and the beautiful sparkle from the circle sentiment. xx

Christine Alexander pisze...

OMG that little mouse is so sweet and you framed him perfectly with the Merry Christmas die cut xx

Bonnie pisze...

This little mouse looks quite satisfied, BozenA! I wonder what he's been up to? I the sparkle on the circle Merry Christmas and of course this sweet little mouse!

Trina P. pisze...

Another adorable Christ-mouse card! CAS-tacular design!