czwartek, 14 grudnia 2023

To dla ciebie!

Witam,
dzisiaj przedstawię Wam kolejnego członka mysiej rodziny. Ta wygląda na bardzo nieśmiałą i widać wie, że prezenty otwierają drzwi do ludzkich serc...


Postanowiłam, że podzielę panel karty na dwie części, pomiędzy które wkleję wytłoczony w folderze do embossingu karton. Tłoczenie przetarłam białym iskrzącym sie woskiem. Blask jest zawsze mile widziany na świątecznych kartach.
Przego rozsuniętego panelu ozdobiłam wąziutkimi paskami czerwonej taśmy holo.

Wycięłam w czerwonego metalicznego kartonu polski sentyment WESOŁYCH ŚWIĄT, przykleiłam go do bazy karty za pomocą kleju. Powyżej sentymentu przykleiłam myszkę na piance dystansowej.


Stwierdziłam, że jest to jeden z naprawdę nielicznych polskich wykrojników z sentymentem, który wygląda dobrze. Fajny design, idealnie dobrane czcionki. 



Wdzięczności, wdzięczności, wdzięczności.

Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Christine Alexander pisze...

Your little mouse is so cute and love the embossed strip down the side ♥

Bonnie pisze...

I think this mouse is hoping for cheese in his present or maybe some raisins! So cut, BozenA!

Trina P. pisze...

Very sweet. Gotta gave some sparkle on Christmas cards… love the red metallic paper.