niedziela, 10 grudnia 2023

Gang kurczaków

Cześć.
Uwielbiam wzornictwo Stampingbella. Zawsze wywołują u mnie uśmiech. Moim marzeniem jest kupić kiedyś ten gang kurczaków huśtających sie na bombkach. Niestety nie udało mi się go nigdy spotkać. Za to mam inny świąteczny zestaw z tymi rozrabiakami. 



Przygotowałam wytłoczony w folderze do embossingu biały karton, który przetarłam białym, iskrzącym się woskiem. Wycięłam z niego kwadrat odpowiadający wielkością wąskiej ramce, wyciętej ze srebrnego brokatowego kartonu. Ramkę przykleiłam do wcześniej przygotowanego panelu.


Te słodziaki odbiłam czarnym tuszem i kolorowałam kredkami. Potrzebowałam tego, by się zrelaksować.
Kiedy skończyłam kolorować kurczaki, wycięłam je za pomocą nożyka.


Kurczaki zamocowałam za pomocą pianki dystansowej na kwadratowym panelu i przykleiłam do kwadratowej bazy karty. Poniżej panelu przykleiłam również na piance dystanswoej czerwony banerek ze świątecznymi życzeniami.


Czyż one nie wyglądają jak rozbrykane dzieciaki? Uwielbiam te stemple.

Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Bonnie pisze...

These chicks are so much fun BozenA! They sure make me smile! You've colored them beautifully and placed them in such a fun way on your card!

*Vicki* pisze...

Oh my gosh those birds are too CUTE! Love the pretty dimensional and shimmery panel they're floating across! What a darling card! Wishing you and your loved ones a very Merry Christmas season! HUGS to you friend!

Christine Alexander pisze...

These guys are so funny with their Santa hats and skates :)

Trina P. pisze...

OhMY.Gosh! These chickens crack me up. Fun, fun, fun card!