sobota, 16 grudnia 2023

Piramida tłuścioszków

Cześć.
Znalazłam w moich gotowych zapasach tę piękną gromadkę bałwanków i postanowiłam dać jej tym razem zabłysnąć na karcie. Bałwanki zostały pomalowane farbami akwarelowymi, a szczegóły dodałam kredkami.


Nie tylko bałwanki przeleżały w kartonie  z zapasami. Ten kawałek lasu również, ale dzisiaj dodałam mu trochę kolorów za pomocą pędzli i tuszów DI.  Las w dolnej części przykleiła klejem, ale drzewka otrzymały wsparcie ze strony pianki dystansowej.


Kiedy las był już umiejscowiony na bazie karty rozsypałam na niej gruby EP w kolorze białym, by stworzyć efekt padającego śniegu. W następnej kolejności przykleiłam na piance dystansowej bałwanki. Kartkę wykończa czerwony banerek ze świątecznymi życzeniami.


Wdzięczności, wdzięczności, wdzięczności.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Christine Alexander pisze...

Your snowmen are so adorable, they look like they're having so much fun :)

Anke pisze...

I love your snowmen, wonderful card.

Hugs
Anke

Bonnie pisze...

This tower of snowmen are such fun, my friend! They make me smile!

Trina P. pisze...

Another fun and cute card! This pile of snowmen made me smile.