niedziela, 7 stycznia 2024

Najlepszości dla wszystkich!

Cześć, 
Nowy Rok już w pełni nam króluje, a ja chciałabym życzyć wszystkim moim gościom, tym stałym i tym, którzy wpadli tu tylko na chwilę, wszystkiego co dla Was będzie najlepsze. Niech wszystko co Was spotyka okazuje się dla Was cenne, jako doświadczenie, jako dobra materialne, jako spotkani na Waszej drodze ludzie. Nawet, jeśli wydaje się, że coś nas boleśnie dotyka, jeśli potrafimy to zaakceptować, okazuje się w końcu, że jest dla nas dobre. Niemniej, niech spotyka Was tylko to co dobre w Waszym odbiorze.

A dzisiaj chciałabym przedstawić po cztery moje ulubione karty minionego roku. Najpierw pójdą karty na różne okazje :





A teraz czas na moje ulubione karty świąteczne :






Dziękuję wszystkim przyjaciołom, którzy odwiedzają mojego bloga, wszystkim, którzy komentują moje posty i wszystkim, którzy wspierają mnie na każdy możliwy sposób. Mam nadzieję, że karty, które tworzę i prezentuję tutaj stanowią dla Was inspirację, albo chociaż w drobny sposób sprawiają, że świat wydaje się piękniejszy.


Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

These were all such beautiful cards, I think my favourite was the gnomes ♥

Loll pisze...

Beautiful cards BozenA. I can see why these were your favourites from the past year - each one is a work of art. You make amazing cards and your caring nature is all through your posts. I love visiting you, my friend. Love and Happy New Year, Loll

Bonnie pisze...

You are so artistic, my friend! I love ALL your cards! I wish you all the best in the coming year too. XOXO

*Vicki* pisze...

Wow wow wow! All of these are so stunning BozenA! Each one is so beautiful and well done! So much inspiration and good for you on getting so many done for the year! HUGS

Trina P. pisze...

Fantastic collection. I can see why they are your favourites.