sobota, 9 grudnia 2023

Nowy wykrojnik z bałwankiem

Witam,
ostatnio dotarł do mnie nowy zestaw wykrojników warstwowych. Taki pokrzywiony bałwan...


W zestawie nył też ten mały ptaszek, ale choinka w doniczce to już inny zestaw wykrojników. Nie przeszkodziło mi to jednak w tym, żeby zebrać je razem i stworzyć tę zimową scenkę.


Na biały karton nałożyłam przez szablon pastę do embossingu. Kiedy pasta była jeszcze mokra posypałam ją białym brokatem. Kartę wykończyłam czerwonym banerkiem ze świątecznym sentymentem.


Wdzięczności, wdzięczności, wdzięczności.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Loll pisze...

What a fun snowman and friend! :) Adorable card, Bozena! The glitter snowflakes in the background are so beautiful and sparkly! xx

Bonnie pisze...

What a sweet winter scene, BozenA! What wonderful depth of color on her scarf and the two die sets blend together beautifully! I am so enjoying your stenciling past backgrounds!

Christine Alexander pisze...

what an adorable little snowman and beautiful stenciled snowflake background ♥

Trina P. pisze...

Wonderful card. The snowman looks so cozy.