czwartek, 21 grudnia 2023

Zima, śnieg i gwiezdny pył...

Witam,
nieubłaganie czas galopuje w stronę Bożego Narodzenia, więc i zapas kart powoli się wyczerpuje. Dzisiejsza karta jest już dawno w drodze, ale prezentuję ją dopiero teraz, bo dzisiaj to jej dzień, by zabłysnąć :-)


Mój nowy szablon posłużył do stworzenia tego tła. Trzy odcienie zieleni pozwoliły na ładną gradację kolorów. Owoce jemioły wykonałam odcieniem beżu, po czym pociągnęłam je wink of stella.


Tłem dla tej eleganckiej myszy jest nowy zimowy stempel, rozgwieżdżony, zaśnieżony, zaczarowany. Kiedy patrzę na tę kartę, mam wrażenie, że Mysz właśnie pojawił się znikąd, otoczony gwiezdnym pyłem dokładnie w tym miejscu. Wiecie, taka magiczna sztuczka czarodzieja... 


Świąteczny Mysz został przyklejony za pomocą pianki dystansowej 



Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Christine Alexander pisze...

that little mouse is adorable, he looks so magical popping out of the words ♥

Bonnie pisze...

Another sweet mouse that looks like he's quite full! I love the subtle stenciled mistletoe background and the beautiful sentiment embossed in gold! They make a perfect place to show off the mouse! Your card has arrived and it's beautiful! Thank you for sharing your JOY with me. XOXO

Trina P. pisze...

Adorable! The background has such fabulous movement to highlight thế festive mouse.