niedziela, 17 grudnia 2023

Świąteczna taśma washi

Cześć,
dostałam przepiękną kartę świąteczną od drogiej przyjaciółki, a koperta z kartą była zaklejona śliczną taśmą washi. Nie miałam serca wyrzucić tę taśmę, ostrożnie odkleiłam ją od koperty i przekleiłam na biały karton. To pozwoliło mi wykorzystać odzyskaną taśmę do wykonania tej karty.


Brzegi kartonu z taśmą washi okleiłam czerwoną taśmą holograficzną, a właściwie dwoma cieniutkimi paseczkami tej taśmy.


Panel z taśmą podkleiłam pianką dystansową i przykleiłam do bazy karty  z przesunięciem na lewo.


Od prawej przykleiłam świąteczne życzenia wycięte wykrojnikiem z czerwonego matalicznego kartonu.
Ta taśma jest niesamowita, nie mogła się zmarnować. Dziękuję serdecznie mojej przyjaciółce za ten dodatkowy prezent dołączony do jej pięknej świątecznej karty.




Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Christine Alexander pisze...

Gorgeous CAS card ♥

Anke pisze...

WOW BożenA your card is so beautiful ...

Bonnie pisze...

What a perfect card with this piece of Washi tape! So pretty!

Trina P. pisze...

Brilliant recycling of that washi tape! Adding the red washi tape trim was another brilliant idea. Gorgeous card.