niedziela, 3 grudnia 2023

Święta z kwiatami

Witam,
Dzisiaj chcę pokazać kartę, która przysporzyła mi sporo trudności. Najpierw powstało tło i to o nie rozbijała się moja inspiracja. Nic do niego nie pasowało, hahaha 😁😁😁


Wycięłam warstwowe kwiaty wilczomlecza, dodałam do niech odrobinę koloru i złożyłam w całość.


Jeden z kwiatów jest umocowany na gałązce, połączyłam ją z gałązką sosnową. To w końcu stworzyło tę piękną kompozycję.


Jak pewnie wcześniej zauważyliście, pasta do embossingu została posypana białym brokatem. Natomiast kartę wykończyłam czarnym banerkiem ze świątecznym sentymentem. Na dół sentymentu przykleiłam czerwoną taśmę holo.


Dziękuję, dziękuję, dziękuję.
Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Bonnie pisze...

I love these sweet flowers and the color you've used for them! So pretty with the branch and pine sprig with those sparkly trees in the background!

Christine Alexander pisze...

I love the shimmer from the glitter on the EP, such a beautiful background for your flowers ♥

Loll pisze...

Gorgeous and artistic card, BozenA. The sparkle of the trees is so pretty in the background. Your flowers are beautiful! xx

Trina P. pisze...

Beautiful. Once again, love that sparkle.