środa, 20 grudnia 2023

Dwie z jednej

Cześć,
dzisiaj chciałabym pokazać kartę, a właściwie dwie karty wykonane z jednego "szablonowania".  Ostatnio otrzymałam fajny warstwowy szablon z gwiazdą betlejemską. Od początku miałam zamiar podzielić obraz otrzymany z tego szablonu na dwie karty. Tak też się stało.


Obie karty są wykonane według tego samego projektu, więc nie będę omawiała ich osobno.


Po podzieleniu głównego obrazu posypałam obie części grubym białym EP i roztopiłam go nagrzewnicą, ogrzewając puder od spodu. Dzięki temu uzyskałam obraz padającego śniegu. Lubię dodatkowy wymiar, który można uzyskać dzieki EP. Biała farba rozpryskana na obraz tworzy zupełnie inny efekt.


Obie karty wykończyłam moim ulubionym ostatnio polskojęzycznym sentymentem wyciętym z czerwonego metalicznego kartonu. 
Jakiś czas temu skarżyłam się, że w większości polskojęzyczne sentymenty do wycinania są mało interesujące jeśli chodzi o projekt graficzny. Ten wykrojnik jest wyjątkiem. 




Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Christine Alexander pisze...

Beautiful poinsettia, love the speckles of snow ♥

Bonnie pisze...

WOW! Two gorgeous cards, BozenA! The layering is so subtle and realistic! I love the die cut sentiment! It's a perfect match for the beautiful flower!

Trina P. pisze...

Pretty pair of poinsettia cards. Love the embossed snow.
I think this is the Festive Poinsettia from Alex Syberia(?). I have this bundle but didn’t get to use it this year. Hopefully next year. 😉