środa, 29 listopada 2023

Zakręcony, zakręcona

Witam,
kolejna karta świąteczna. To już najwyższa pora, by uzupełnić zapas bożonarodzeniowych kart.


Dwukrotnie wycięłam z kartonu pomalowanego zieloną farbą iglasty wieniec. Mam też skoordynowane z tym wykrojnikiem 3 pojedyncze gałązki, które również wykorzystałam do zrobienia tego wieńca.
 

Wieniec z szyszek wycięty z brązowo pomalowanego kartonu podzieliłam na 3 części i wkomponowałam do zielonego wieńca.


Dodałam kilka mini bombek wyciętych ze złotego i czerwonego metalicznego kartonu. 


Na biały panel nałożyłam pastę do embossingu przez szablon. Kiedy pasta była mokra posypałam ją białym brokatem. Na zdjęciu poniżej widać brokatowe pobłyskiwania :-)

Ta karta też padła ofiarą mojego splashingu. Zmuszona byłam więc ją też potraktować zielonym splashem. Kartę wykończyłam czarnym banerkiem z napisem WESOŁYCH ŚWIĄT.


Dziękuję, dziękuję, dziękuję.
Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Bonnie pisze...

Such a gorgeous wreath and so full of delightful things! Love the sparkled embossing paste in the background! So delicate and pretty!

Christine Alexander pisze...

so much wonderful texture to your wreath, I love it ♥

*Vicki* pisze...

Your wreath is so beautiful! I love all of the layers and the wonderful whisps of sparkle in the background!

Loll pisze...

STUNNING card, BozenA. I love the sparkle from the glitter embossed branches, and your beautiful layered wreath is fabulous. xx

Trina P. pisze...

Gorgeous wreath. The dimension / texture on this card is amazing!