niedziela, 2 lipca 2023

Urodziny niech się święcą!

Cześć,
Przygotowałam moją kartę z myślą o mojej drogiej przyjaciółce z Californi. Myślę, że sporo osób spośród nas wie kto dzisiaj obchodzi urodziny :-)
Zakochałam się w tych niesamowitych wykrojnikach magnolii, ale myślę, że wiele z Was też je lubi. Widziałam piękną wersję tych kwiatów w odcieniu żółtym u Bonnie. To moja ulubiona odmiana, takie jak budyń waniliowy, delikatne, pastelowe... Ale tym razem jeszcze tradycyjne biało-różowe.


Kwiaty kolorowałam pędzlami i tuszem DO w kolorze różowym. Tym samym kolorem wykonałam wzór na panelu karty za pomocą szablonu.


Do panelu przykleiłam złotą ramkę, ułożyłam kwiaty i liście wzdłuż gałęzi.


Na złotej nitce zawiesiłam tagi ze słowami HAPPY i BIRTHDAY. Tym razem podkleiłam je klejem do panelu. 


A teraz pozostaje już tylko odśpiewać 
HAPPY BIRTHDAY, TO YOU, DARNELL!

Za odwiedziny i za komantarze DZIĘKI 💖 DZIĘKI 💖 DZĘKI 💖

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Bonnie pisze...

Gorgeous magnolias, my friend! I love the light pink coloring and the frame is amazing with the happy birthday hanging with gold thread! Our friend will adore this!

Loll pisze...

Your magnolias are so beautiful, BozenA. I know that Darnell will cherish this wonderful card, my friend! xx

Christine Alexander pisze...

I love the soft pastel tones of your magnolia, we have many of them in our neighbourhood and this die is also on my wish list :)

Nstiz pisze...

WOW! What a fabulous job you did coloring on this one! They look so natural. This is just so perfectly done and love your layout too!

Monica C. pisze...

BożenA, this card is stunning! I love the dainty, gold frames you have put in the background so place the focus on the flowers. The flowers are gorgeous and the handing sentiment such a nice touch.
A true masterpiece!!
Hugs Monica

Trina P. pisze...

Beautiful! Pink and gold is always an elegant colour combo. This magnolia collection from MB is one of my favourites. Darnell must have loved it.