wtorek, 27 czerwca 2023

Połyskujące kwiaty

Witam,
ostatnio otrzymałam bardzo fajne wykrojniki warstwowych kwiatów, postanowiłam więc je wykorzystć do wykonania karty urodzinowej. Te wykrojniki niekoniecznie muszą być składane warstwami. Pojedynczo też pięknie się prezentują.


Papier akwarelowy o dość niskiej gramaturze pomalowałam farbami w kolorach czerwonym i żółtym. Powstała dość ciekawa mieszanka barw. Dodałam też trochę metalicznej farby akwarelowej w odcieniach różu.
 

Wycięłam z tak przygotowanego papieru kwiaty, do środków kwiatów dodałam odrobinę szklanych mini kuleczek w kolorze burgunda.
Przygotowałam panel karty smużony akwarelą w kolorze różowym i fioletowym.


Ze złotego lustrzanego kartonu wycięłam szlaczek serduszek oraz tagi ze słowami HAPPY i BIRTHDAY. Kwiaty i serduszka umocowałam na panelu karty. Natomiast tagi zawiesiłam na złotych sznureczkach. Teraz myślę, że mogłam je podkleić do panelu za pomocą kleju, ale karta jest już od dawna w drodze, więc niczego już nie zmienię. Mam nadzieję, że dotrze do drogiej mi przyjaciółki na czas...





Dzięki za wizytę. Dzięki za każdy komantarz. Dzięki za Wasze wsparcie.

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Loll pisze...

Beautiful card, BozenA! Love those pretty flowers with the built-in embossed design. Lovely! And so pretty over your watercoloured background with the gold senitments. xx

Bonnie pisze...

The matching color on the background adds even more to the beauty of these flowers, my friend! I love how you've mixed the watercolor and metallic watercolor and the pretty burgundy centers! A very nice die!

Trina P. pisze...

Beautiful. Love the sparkle and design.

*Vicki* pisze...

Wow this is such a beautiful design! I love the pretty colors and sparkle on your flowers! The sentiment looks like a gold necklace dangling from the edge of the card! Very pretty card!

Christine Alexander pisze...

Gorgeous Flowers BozenA, I love the soft pink and the little prills in the centres♥

Nstiz pisze...

I absolutely love your watercolor backgrounds! I tend to use too much color ruining the soft effect you achieve. And your flowers are painted perfectly as always. Gorgeous card, BozenA!