niedziela, 23 lipca 2023

Słodka myszka

Cześć,
wspominałam już, że uwielbiam te stemple z myszami, więc dzisiaj kolejna karta z tej serii. 


Stempel odbiłam czarnym tuszem i kolorowałam kredkami. 


Sentyment wycięłam wykrojnikiem z fioletowego holograficznego kartonu. 
Po wycięciu sentymenu zostało kilka elementów przypominających płatki kwiatka, więc wykorzystałam je, przyklejając je  w taki sposób, aby sprawiały wrażenie, jakby właśnie oderwały się od kwiatka.





Dziękuję, dziękuję, dziękuję :-)

Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Bonnie pisze...

This is adorable and so beautifully painted, my friend!

*Vicki* pisze...

Awe! This is so very sweet! I love those HM image too! Love how you have those petals coming from the flower!

Nstiz pisze...

How cute is this and perfectly colored perfectly1. this one made me smile!!!