sobota, 22 lipca 2023

Ślubna karta dla Natalii i Macieja

Cześć.
Dzisiaj na ślubnym kobiercu staje córka mojej koleżanki. Młoda cudowna i mądra kobieta. Chciałam upamiętnić ten dzień przygotowując ślubną kartę dla Nowożeńców.


Serce powstało ze złożenia dwóch wykrojników. Na ramę w kształcie serca nakleiłam liściaste serce. Całość podkleiłam na piance dystansowet, by uzyskać trochę dodatkowego wymiaru.


Ba środku serca przykleiłam inicjały Nowożeńców, Natalki i Macieja, wycięte ze złotego lustrzanego kartonu.


Wewnątrz karty przykleiłam dodatkową stronę z pergaminu, na który przykleiłam połączone serca i wyraz LOVE. Znalazła się tutaj też data ślubu.


Po prawej stronie, za pergaminową stroną wkleiłam wydrukowane życzenia dla Młodej Pary. Na zdjęciu powyżej delikatnie przebija się tekst poprzez pergamin.

Pierwszą stronę wewnątrz karty ozdobiłam cytatem idealnym na dzień ślubu. Cytat został wytłoczony złotym EP w środku ozdobnie wycinanego kwadratu.



Kopertę ozdobiłam stemplem z obrączkami i ślubnym sentymentem wytłoczonymi złotym EP.




Dziękuję, dziękuję, dziękuję i pozdrawiam.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

*Vicki* pisze...

What a beautiful and delicate wedding card! Love the elegant heart and the personalized names/initials you've done too! They're sure to love this!

Bonnie pisze...

This is so elegant, Bozene! Love the white on white and the leafy heart on the front! And you've made the inside and envelope so special and beautiful! I'm sure the bride and groom will treasure this card!

Nstiz pisze...

Wow! This is outstandinng!This is SO So special. and must be for a very special person. Outstanding workmanship!

Nstiz pisze...

Wow! This is outstandinng!This is SO So special. and must be for a very special person. Outstanding workmanship!