wtorek, 18 lipca 2023

Marszczona bibuła

Cześć.
Dzisiaj kolejna odsłona wyzwania organizowanego pomiędzy Moniką i mną. Pomysł na temat znalazłam na blogu Bonnie Klass Znam tę technikę od ładnych kilku lat, ale zapomniałam o niej. Pomyślałam, że fajnie będzie wrócić do tej techniki w naszym wspólnym wyzwaniu z Moniką.

To moja karta, którą przygotowałam


Najpierw przygotowałam karton z bibułą, którą intensywnie spryskałam czerwonym tuszem w sprayu. Kiedy wszystko było suche dodałam złocenia za pomocą złotego wosku.


Wycięłam matrycą ten piękny mak, dodałam jakieś szczegóły za pomocą czarnego długopisu.


Jakiś czas temu przygotowałam akwarelowe tła. Jedno z nich użyłam do tej karty, częściowo wytłaczając je w folderze do embossingu.



Na koniec przykleiłam czarny banerek z sentymentem, z boku karty ptzykleiłam ciniutki brokatowy złoty pasek i taśmę washi tape na dole karty.


Mam nadzieję, że Monice spodobała się ta technika. Jestem bardzo ciekawa w którą stronę pobiegła wyobraźnia Moniki...? Za chwilę będę to wiedziała i zachęcam Was do zobaczenia karty Moniki tutaj.

Dzięki za odwiedziny. Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz zarówno pod moim postem jak i pod postem na blogu Moniki.

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Monica C. pisze...

Oh BożenA, your card is beautiful! Amazing how well that tissue paper element still kept all the texture of the die. Your focal element sits very well on that subtle watercolor and embossing background.
This was definitely a challenge that was "messy" and so definitely out of my comfort zone. Thank you for your patience while I got there.
Hugs Monica

*Vicki* pisze...

Such a beautiful card! I love the watercolor background and the wonderful texture you've made for your flower die cut! The shimmer gold rubbed over top looks amaizng!

Tanja pisze...

Wow, a beautiful card. Seems such an interesting technique. Always fun to watch your creations.

Bonnie pisze...

What a beautiful reminder of this technique, Bozene! I love the texture of the tissue paper and how the gold makes these poppies even more elegant! I also love the way you've embossed just part of the card front! Another beautiful card, my friend!

Lori m pisze...

This is just stunning, pretty design and textured floral element, hugs, Lori m

Christine Alexander pisze...

Wow the tissue paper gives the flowers so much texture, stunning card ♥

Nstiz pisze...

How BEAUTIFUL with all that textureo! what outstanding and imaginagive card! your cards are always a surprise and a delightful suprise1!

Loll pisze...

Gorgeous card BozenA! Love all the fabulous texture from the added tissue paper and the colours are so beautiful. Great background to show off your beautiful blooms. xx