sobota, 8 lipca 2023

Poproszę uśmiech

Witam,
koleżanka niedawno obchodziła urodziny, więc wykonałam dla niej tę kartę


Mysie stemple zawsze mnie zachwycają. Ta mała myszka właśnie przyleciała  przynosząc kwiatek i życzenia. 


Stempel odbiłam czarnym tuszem i kolorowałam kredkami. 


Okrąg z uśmiechem wycięłam dwukrotnie. Raz z czerwonego brokatowego kartonu i spodnią warstwę z białego kartonu. Po sklejeniu obu warstw uzyskałam fajny wypukły efekt.




Bardzo dziękuję za odwiedziny , za każdy komentarz, za wsparcie.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Bonnie pisze...

I love this sweet mouse and his beautiful red flower! This sure made me smile, my friend!

Christine Alexander pisze...

Beautiful colouring of the adorable little house mouse ♥

Monica C. pisze...

Your House Mouse is too cute and he is perfect at the bottom of this CAS card. Perfect sentiment for this too.
Hugs Monica

Trina P. pisze...

How cute. Like the sentiment says, this made ne smile.