niedziela, 16 lipca 2023

Maki dla przyjaciółki

Witam.
Dzisiaj chcę zaprosić Was do zobaczenia karty przygotowanej dla mojej drogiej przyjaciółki. Mam nadzieję, że karta z życzeniami już do niej dotarła.


Dotarł do mnie ten piękny stempel, uznałam, że będzie idealny dla karty urodzinowej.


Obraz odbijałam partiami kolorując mazakiem ZIG poszczególne elementy . Kwiaty kolorowałam kolorem fioletowym, a łodygi zielonym.


Następnie kolorowałam obraz kredkami, aby uzyskać cieniowanie. To była bardzo relaksujaca praca.
Kartę wykończyłam sentymentem wyciętym z fioletowego kartonu holograficznrgo.




Dziękuję, dziękuję, dziękuję.
Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Bonnie pisze...

It did arrive on time and is even more beautiful in real life, my sweet friend! I love these gorgeous flowers and how you've colored them. Thank you so much for the lovely card, die and sweet sentiment. Most of all thanks for your friendship that means so much.

Loll pisze...

Gorgeous coloured and shaded flowers BozenA! Love the metallic purple sentiment. xx

*Vicki* pisze...

The flowers are beautiful! I love the purple color and the purple sentiment you've added as well! Wonderful CAS card!

Trina P. pisze...

Oh what a beautiful birthday card for Bonnie! Your colouring with Zigs is fabulous.