niedziela, 2 lipca 2023

Lipcowe wyzwanie w Happy Little Stampers Birthday

Witam,
lipcowe wyzwanie  w HLS Birthday czas zacząć, a to moja karta przygotowana na tę okazję



Na białym kartonie zrobiłam luźną akwarelę z kilku kolorów. Wycięłam ją przeszytym zaokrąglonym wykrojnikiem brzegowym, aby stworzyć barwny baner.  Dolną część przecięłam tworząc 2 paski. Kolorowe elementy przykleiłam do bazy karty za pomocą pianki dystansowej. Dolne paski przykleiłam tworząc między nimi wąskie szczeliny.


Z czarnego kartonu wycięłam wykrojnikami 3 ażurowe motyle, które stanowią ozdobę karty.


Na kolorowym panelu przed przyklejeniem odbiłam stemplem czarny sentyment, który ułożyłam zgodnie z kształtem brzegu panelu.
Kropką nad i są kolorowe emaliowane kropki i tęczowo opalizujący kryształek.




Zapraszam do naszego blogu, aby zobaczyć inne karty przygotowane ptrzez nasze DT. Jestem pewna, że dołączycie do naszej galerii swoje urodzinowe karty. Czyli widzimy się w naszej galerii :-)

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Loll pisze...

Gorgeous colours for your watercoloured panel, BozenA! They are so bright, cheerful, and summery! Beautiful contrast with the black butterfly outlines. A very striking card! xx

Paper Therapy Ponderings pisze...

such a fun card, I love the colors and the butterflies are perfect with it.
Barb Housner

Bonnie pisze...

Beautiful bright watercoloring, Bozena! I love the way the sentiment hugs the edge and that sweet butterfly!

Christine Alexander pisze...

Beautiful background BozenA so full of warmth and sunshine ♥

Nstiz pisze...

How wonderfully colorful this is - such happy colors! I love your style, BozenA! This card will make anyone smile!

Monica C. pisze...

What a great idea to add the strips at the bottom of the card. I love it and I would never have thought to do that. The colors are gorgeous, so vibrant and beautiful.
Hugs Monica

Catie Cuddles pisze...

Beautiful and love the contrast of those butterflies x

Trina P. pisze...

That watercolour background is so pretty. Great design, too.