niedziela, 26 listopada 2023

W podziękowaniu

Witam,
kolejna karta przygotowana dla przyjaciela, za okazywaną przyjaźń. 


Najpierw nałożyłam pastę do embossingu przez szablon.


Kiedy pasta była sucha, dodałam kolory przy użyciu płynnej akwareli .


Warstwowy kwiat wycięłam wykrojnikiem z kartonu do akwareli zabarwionego farbami akwarelowymi w płynie. Po złożeniu kwiat przykleiłam do panelu za pomocą pianki dystansowej.
Kartkę wykończyłam sentymentem wyciętym ze złotego lustrzanego kartonu.


Wykonałam jeszcze kolejne karty na Święto Dziękczynienia, które wysłałam do moich przyjaciół. Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że nie zrobiłam zdjęć tych kart... Spieszyłam się, by jak najszybciej je wysłać i pewnie dlatego uszło to mojej uwadze. Nie mogę ich zaprezentować, ale mam nadzieję, że dotrą do moich przyjaciół z wyrazami mojej wdzięczności za ich obecność w moim życiu.

Dziękuję, dziękuję, dziękuję

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

I'm loving your embossing paste backgrounds, wonderful inspiration ♥

Bonnie pisze...

You are such a sweet and generous friend, BozenA! I'm sure all of your cards will be welcomed as well as the sentiment!

*Vicki* pisze...

Another beauty with lots of texture and wonderful coloring! I'm sure your friends will just love these!

Loll pisze...

STUNNING card, my sweet friend. A gorgeous combination of texture, design, and soft colours that are so beautiful. Thank you so much for thinking of me. I cherish our friendship. Your friends are going to be thrilled to receive one of your gorgeous hand-made art-work-in-a-card. xx

Trina P. pisze...

Another beauty with wonderful dimension and texture. Your friend must have loved it.