niedziela, 26 listopada 2023

Dla przyjaciela

Czaść,
Przyjaciele są dla nas jak boje na środku oceanu, dzięki którym możemy zaczerpnąć powietrza i odzyskać siły. Są takie dni, kiedy możemy wyrazić naszą wdzięczność, za to, że są w naszym życiu.
To jedna z kart, którą można to uczynić


Na papier akwarelowy nałożyłam pastę do embossingu, kiedy była sucha pomalowałam ją płynną akwarelą, nakładając kolory pędzlem i spryskując panel wodą.


Odcięłam 1.5cm pasek z brzegu panelu by rozsunąć go na bazie karty i przykleić na piance dystansowej. W powstałą przestrzeń wkleiłam złotą taśmę brokatową.


Wycięłam kwiat składający się z kilku warstw, warstwy pokolorowałam różnymi kolorami akwareli.
Kartkę wykończyłam sentymentem wyciętym ze złotego lustrzanego kartonu.




Dzięki, dzięki, dzięki.
Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Such a beautiful colour combo and I love the texture on the card base from the EP. Stunning card ♥

Bonnie pisze...

This is the prettiest flower and blue and purple are my favorite color combination, my sweet friend. I LOVE this! Thank you for your friendship and inspiration. XOXO

*Vicki* pisze...

Such a soft and beautiful card! Really love the texture you've achieved on this beauty!

Loll pisze...

Amazing card BozenA! I LOVE the texture from the embossing paste and the gorgeous colours for your background and flowers. A very special card for a special friend! xx

Trina P. pisze...

Wow, another beautiful card with fabulous dimension / texture. You are a master of the embossing paste.