czwartek, 2 listopada 2023

Listopadowe wyzwanie w HLS Birthday

Cześć.
Chcę zaprosić wszystkich do naszego nowego wyzwania urodzinowego w Happy Little Stampers. Jedynym ograniczeniem w naszym wyzwaniu jest to, że musi to być karta urodzinowa. Zobaczcie, co przygotowałam dla Was na to wyzwanie





W mojej karcie połączyłam akwarelę z kredkami. Stemplowanie wytłoczyłam białym EP na gorąco i przystąpiłam do kolorowania obrazu.


Następnie nałożyłam kolor jasnoszary wokół tych pięknych kwiatów. Zastosowałam dużo wody i mało farby. Kiedy wszystko było suche zrobiłam delikatny splash w kolorach czerwonym szarym i złotym.


Aby wykończyć kartę przykleiłam cieniutką złotą ramkę ujmując jeden z kwiatów do środka ramki. Ostatecznym wykończeniem było przyklejenie na piance dystansowej czerwonego banerku z sentymentem W DNIU URODZIN



Zespół DT HLS Birthday przygotował wiele wspaniałych kart. Wskoczcie na bloga HLS i zobaczcie je wszystkie. Zachęcam też do dołączenia Waszych kart urodzinowych do naszej galerii tutaj.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Christine Alexander pisze...

Gorgeous flowers and I love your watecolour wash background ♥

Bonnie pisze...

Such pretty flowers and beautifully watercolored, Bozena!

Loll pisze...

Gorgeous watercolours flowers, BozenA! Lovely birthday card. xx

Trina P. pisze...

Fabulous floral birthday card. Wonderful watercolouring.