niedziela, 12 listopada 2023

Muśnięta mrozem

Witam,
dzisiejszy post przedstawia moją nową kartę świąteczną. Szybka i lodowata :-)


Kompletem okrągłych wykrojników wycięłam okręgi w kilku metalicznych kartonach w kolorze złotym oraz jeden okrąg w kształcie bombki w  kolorze czerwonym z matowego metalicznego kartonu.


Okręgi poprzeplatałam i skleiłam w jedną całość, a następnie wycięłam dużym okręgiem przesuwając środek okręgów w górę na godzinę 1,00, A może na 12,30...? Tak sobie myślę, że to tak by było, hahaha 😂


Biały panel karty wytłoczyłam w folderze do embossingu, który delikatnie przetarłam  metalicznym woskiem w kolorze białym perłowym.


Dzięki perłowemu woskowi tłoczenie wygląda jak oszronione, połyskuje w świetle jak lód. Bardzo podoba mi się ten efekt.


Na tłoczonym panelu przykleiłam metaliczną bombkę, podnosząc ją za pomocą pianki dystansowej. Bombkę przewiązałam czerowną metaliczną nitką.
Kartę wykończyłam sentymentem MERRY CHRISTMAS  wyciętym z czerwonego matowego metalicznego kartonu. 


Mam nadzieję, że podoba się Wam mój nowy projekt. Dzięki za odwiedziny i za każdy pozostawiony komentarz.

Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

*Vicki* pisze...

What a beautiful card! I love the embossed background with the elegant design and shimmer! The circle baubles are just stunning! Beautiful Christmas design!

Christine pisze...

An elegant card, love what you did with the circles. The white wax is a perfect foil to the red and holds.

Bonnie pisze...

All these metallics and shimmer make this card so elegant and festive, BozenA! Love that embossing folder!

Loll pisze...

So much amazing shine to your beautiful card, BozenA! Love the gorgeous mix of metallic papers for your multi-ringed bauble. And the background does look like frost with the swirls of dry embossing with pearl paint for even more shine. Great work, my friend. xx

Zing pisze...

A beacon of brilliance! Your post is both insightful and well-crafted. Thank you for sharing your valuable perspective.

Monica C. pisze...

Also so pretty! I do love that wax on the background and your very shiny bauble! Great interpretation of a use of paper strips.
Hugs Monica

Nstiz pisze...

What a fabulous design and your pearl wax adds such shimmer to your card. Love the papers you chose for the circles. . You really are quite a designer!

Christine Alexander pisze...

Fabulous design and such and elegant card ♥

Trina P. pisze...

Wonderful. The combination of products work so well together.