piątek, 17 listopada 2023

Wyeksponowane na paskach

Cześć.
Dzisiaj razem z Moniką z bloga Sunshine Creativity przedstawiamy karty stworzone dla naszego nowego wyzwania. Monika określiła zasady dotyczące naszego wyzwania. A oto zasady, którymi kierowałyśmy się tworząc nasze karty:
należy stworzyć powierzchnię o dowolnym kształcie, która powstanie z różnokolorowych pasków. Ta powierzchnia ma być tłem dla centralnego obrazu karty, jednocześnie nie może być ona panelem karty, tylko elementem umieszczonym pomiędzy centralnym obrazem karty a bazą karty. Zdaję sobie sprawę, że moje opisy mogą być dość zawiłe i niezupełnie jasne, dlatego może przejdę do prezentacji karty.


Różnokolorowe paski nakleiłam na karton, pomiędzy nimi umieściłam paski ze złotego holograficznego papieru. Wycięłam z tak przygotowanego kartonu kwadrat. Stosujące ten sam kwadratowy wykrojnik i o jeden rozmiar mniejszy wycięłam 3 razy białą ramkę, po sklejeniu razem wszystkich warstw uzyskałam obramowanie dla mojego paskowanego tła.


Z białego kartonu wycięłam warstwowy kwiat poinsetti, który umieściłam na paskowanym tle. Aby uzyskać dodatkowy wymiar, kwiat po złożeniu przykleiłam na piance dystansowej.


Kartkę wykończyłam stemplując świąteczny sentyment  tuż pod paskowanym polem.


Teraz mogę się przyznać, że karta z poprzedniego posta była tworzona na wyzwnie z Moniką. Ale tuż przed samą publikacją postanowiam jeszcze raz sprawdzić zasady, jakie ustaliła Monika. Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że musiałabym umieścić na bombce jakiś element, aby zmieścić się w ustalonych zasadach. Niestety karta była już skończona, więc żadne poprawki nie wchodziły w grę... Dzięki temu mam o jedną kartę świąteczną więcej. Ha, i wszyscy są zadowoleni 😉
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Jednocześnie namawiam do odwiedzenia bloga Moniki, by zobaczyć jej projekt. Zachęcam do pozostawienia Monice komentarza. To jest zachęta, by nie ustawać naszych staraniach.

Dziękuję za odwiedziny,  a w imieniu Moniki i moim dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

Monica C. pisze...

Dear BożenA
Your card is lovely! I love that you used patterned paper strips and put the gold inbetween. The dimensional frame around the element is a lovely addition.
Thank you for another fun challenge.
Hugs
Monica

Loll pisze...

WOW! Gorgeous background for your lovely poinsettia die-cut, BozenA! I love the mix of papers and the shine from the metallic gold. Great take on the challenge from Monika! xx

Tanja pisze...

I love your card. Beautifully done. Nice colour scheme. Always a joy to see how each one of you interprets the challenge.

Bonnie pisze...

An awesome background and beautifully framed, my friend! Love this die cut poinsettia with all the wonderful details embossed in it!

Nstiz pisze...

This gorgeous, BozenA! Love the design of this and love the idea of the striped background. Great idea using holographic papers too- adds some nice shine to it. Just beautiful!

Christine Alexander pisze...

what a great way to us DP for the background and love that beautiful Poinsettia die ♥

*Vicki* pisze...

It's such a beautiful design with the stripes! I love how it makes your die cut flower stand out! Lovely sparkle!

Paraguay pisze...

Thank you for the positive and uplifting content you consistently deliver.

Trina P. pisze...

You nailed it! Perfect striped background to make your pretty poinsettia pop.