poniedziałek, 27 listopada 2023

Urodzinowa różyczka

Witam,
chciałabym przedstawić kartę urodzinową przygotowaną dla kolegi. Jest miłośnikiem przyrody, więc zupełnie naturalnym wydawało się wykorzystanie naturalnych elementów.

Stary cynowy wazon... tak można wykorzystać papier ze skrytki, który uchodził wcześniej za wyjątkowo nieudaną próbę kolorowania :-)


Bazę dla karty wykonałam w dwóch etapach. Najpierw nałożyłam tusz w kolorze brudnego fioletu przez szablon tworzący wzór spękań. Potem przez szablon nałożyłąm pastę do embossingu.


Cynowy wazon wytłoczyłam kulką do embossingu, żeby nadać jej delikatnie dodatkowego wymiaru.


Z mojej skrytki z suszonymi roślinami wygrzebałam tę piękną małą różyczkę, którą wkomponowałam do tej karty.


Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Bonnie pisze...

Your cards are so special, BozenA! Love, love, love this "tin" vase and the stenciled and embossed background! A beautiful background for the sweet dried rose!

Loll pisze...

This is so special with your dried elements and the gorgeous design of your tin vase and embossed mandala. Gorgeous card that your friend is going to love. xx

Trina P. pisze...

What a magnificent masculine birthday card! Every detail was well thought out… I see no failed attempts. 😉 Your nature-loving friend must have loved it.