Obserwatorzy

środa, 26 kwietnia 2017

Jak dobrze mieć przyjaciół :-)

Dzisiaj mamy już 26 kwiecień, więc wczoraj rozpoczęło się wyzwanie Rudolph Day na blogu ScrappyMo. Cieszę się, że o tym wydarzeniu przypomniała mi Loll ( blog Stamping With Loll) prezentując swoje niesamowite karty.
Bazę karty wytłoczyłam szablonem z ostrokrzewem. Uzyskałam dość fajny efekt. Washi tape w złote paseczki i złoty kwiat poinsetti z MO dodaje cały szyk i blask karcie. Prosta, szybka i elegancka :-)






Kartkę zgłaszam na wyzwanie
ScrappyMo Challenge April Rudolph Days
Fab'n' Funky Challenge #348 Christmas
Always Fun Challenge #3 CAS
Cards In Envy Challenge Pretty Pastels Card pastelowa jest poinsettia
Weekly Christmas Card Challenge #11
CHNC Challenge Extra April
Christmas Card All Year 'Round April Challenge Flowers
Christmas At Sweet Stampin Challenge April Anything Christmas


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,
Życzę miłego dnia.
 BożenA
Prześlij komentarz