niedziela, 26 listopada 2023

24 grudnia

Witam,
dzisiaj przedstawię "wigilijną" kartę. W stylu CAS...


W dzisiejszej karcie wykorzystałam same nowości. Piękny wykrojnik z wigilijną datą idealnie pasuje do świątecznej choinki.


Niedawno otrzymałam też ten niesamowity szablon tworzący z drobnych kropek choinkę. Uwielbiam go. Nałożyłam przez niego pastę do embossingu.


Sentyment bardzo prosty, doskonałyy do karty w stylu CAS. Zamknęłam nim narożnik karty.


Mała czerwona gwiazdka znalazła się tutaj poza pierwotnym planem. Niestety nie zabezpieczyłam zrobionych wcześniej kart kiedy wykonywałam splashing na kartoniku, który zamierzam wykorzystać w przyszłości. Jedna z zielonych  kropek zaplątała się na tej, gotowej już karcie, co zmusiło mnie do zamaskowania jej. Wybór padł na czerwoną gwiazdkę, najbardziej chyba naturalną dla tej karty.



Dziękuję, dziękuję, dziękuję.
Zapraszam ponownie.
Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

*Vicki* pisze...

Beautiful textured tree! I love the popped up metallic red accents for a wonderful CAS card! Have a beautiful week!

Bonnie pisze...

Love this dotted Christmas tree with the red die cut date and sentiment! So perfectly CAS, my friend!

Christine Alexander pisze...

love your textured dotty tree and the wonderful crisp colours ♥

Loll pisze...

LOVE that stenciled tree, BozenA!! Looks amazing with the graphic number dies and sentiment. Beautiful CAS design! xx

Trina P. pisze...

So striking in its simplicity. Awesome CAS card.