niedziela, 8 października 2023

Pierwsza zimowa jaskółka

Cześć,
Wszyscy wkoło zaczynają robić karty świąteczne, może to już czas wziąć się do pracy???

To moja karta


Tło dla tej karty wykonałam za pomocą szablonu. Część została wykonana z udziałem tuszu DI w odcieniu szarści.


Po przekątnej użyłam ten sam szablon, tym razem z użyciem pasty do embossingu. Kiedy pasta była wilgotna posypałam ją białym brokatem.


Wycięłam tę piękną gałązkę z białego kartunu i pomalowałam farbami akwarelowymi. Aby zrobić żyłki na liściach przed malowaniem zrobiłam żłobienia za pomocą igły.


Sentyment to mój nowy zakup. Aby karta zyskała na elegancji, do sentymentu dodałam cienkie złote paseczki. Panel karty posypałam białym grubym EP, aby uzyskać efekt padającego śniegu.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

*Vicki* pisze...

What a wonderful start to your Christmas cardmaking friend! I love the texture and pattern you've made with your background on this as well as the gorgeous realistic holly covered with shimmer! Beautiful card!

Christine Alexander pisze...

Beautiful Christmas card, love the stenciled background ♥

Bonnie pisze...

So many things to love about this, BozenA! I love this branch and you've colored it beautifully! The stenciling in the gray and the past make a beautiful background! And I'm loving the sentiment! You're off to a beautiful start on your Christmas cards, my friend!

Anke pisze...

WOW so beautiful, I love your background, the sentiment and your colouring.
Fantastic work, BożenA.

Hugs
Anke

Trina P. pisze...

Beautiful and wonderfully watercoloured again. Love the sparkly background.