piątek, 29 maja 2020

Kredkami przez most na drugi koniec świata

Witam, cześć!
Nadszedł czas na kolejne wyzwanie Moniki i moje. Jak może już wiecie, w wolnych chwilach wymyślamy dla nas tematy kolejnych wyzwań organizowanych tylko dla nas. A potem w wolnych chwilach tworzymy swoje karty, by publikować je w tym samym czasie. Zabawa polega na tym, aby zobaczyć, jak każda z nas "widzi" dany temat.
Tym razem tematem zajęłam się ja... Monica do perfekcji opanowała technikę kolorowania kredkami. Pomyślałam, że to będzie wyzwanie głównie dla mnie... Przepraszam Monica, za takie egoistyczne podejście do tematu :-) Co prawda obie relaksujemy się przy kolorowaniu kredkami, ale Monice przychodzi to z łatwością, a ja mam jeszcze sporo nauki przed sobą. Ale ja lubię schody :-)

To moja karta, gdzie tematem przewodnim było kolorowanie kredkami.


Właściwie wszystko widać jak na dłoni... Po wykonaniu stemplowania czarnym tuszem przystąpiłam do kolorowania obrazu kredkami marki "kredki". Potem szczegółowo wycięłam tego kociaka nożykiem. Tło wykonałam na bazie karty przy użyciu szablonu i tuszy DI. Sentyment wystemplowałam białym EP na banerku w kolorze magenta, stanowi fajną podstawę dla całego obrazu. Kot i baner są przyklejone do bazy karty za pomocą pianki dystansowej. I to cały przepis na kartę.
A to inne ujęcia karty






Dzięki za odwiedziny, zapraszam Was do odwiedzenia bloga Moniki, aby sprawdzić, jak niesamowitą kartę przygotowała Monica. Nie widziałam jeszcze jej karty, ale wiem, że tak jest, bo Monica jest osobą doskonale władającą kredkami. Zostawienie komentarza Monice i mnie sprawi nam wiele radości :-)

Ta kartka trafiła do mojej niesamowitej i tak słodkiej przyjaciółki Mac. To była bardzo spóźniona karta urodzinowa, ale podobno życzenia urodzinowe można składać przez cały miesiąc po tym szczególnym dniu... A właściwie czemu nie można urodzin obchodzić codziennie?


Kartkę zgłaszam na wyzwania
2 Sisters On The Blog Challenge #39 Pieczenie lub Gotowanie
Sweet Stampers Challenge #44 Animals/ Birds


Jeszcze raz dziękuję za odwiedziny. Bądźcie bezpieczni i zdrowi.
Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Monica C. pisze...

Your card is so sweet, BożenA! Your pencil coloring is so well done. I love how you have popped it up and the magenta banner is perfect. And this time we have a similarity again. We both used ink to create a background. How fun!
Hugs Monica

Cornelia (fun stamping) pisze...

awwwww, this is adorable - such a cute birthday card!

Nstiz pisze...

Thank you for the inspiration! I love coloring with pencils but have not done so for a while. It takes such a long time to do it. You did an outstanding job on the fur as well as the rest of that image. I'd say you mastered pencils JUST fine. I'm going to have to take mine out again and try it again.

Bonnie pisze...

Your pencil coloring is amazing, my friend! I love this sweet image and the delicious looking birthday cake! Wonderful detail and a sweet card!

Mac Mable pisze...

Lucky me to receive this super adorable Birthday card.....I feel blessed and so lucky....Thank you x

Caroline pisze...

Nice card. Thank you for joining our challenge.
Are you a follower yet? Please do if you want to participate.
Caroline 2Sistersontheblog

*Vicki* pisze...

Awe! What a very sweet image and so beautifully colored too! Love the fabulous birthday card! HUGS

Nicolette pisze...

A very nice card. Thank you for sharing it.
Nicolette DT 2Sistersontheblog

Kuni pisze...

So lovely and cute, love it.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
Hugs

Loll pisze...

This is such a sweet card, BozenA! I LOVE the soft stenciling in the background. Just perfect for your adorable kitten with birthday cake. Your pencil colouring is fabulous! xx