wtorek, 19 maja 2020

Z wdzięcznością

Witam,
mam nadzieję, że Wy i Wasze rodziny macie się dobrze i jesteście bezpieczni. W tym czasie, kiedy pozamykano nas w naszych domach szukamy czegoś niezwykłego, co rozświetli nasze życie.

Taką supernową okazał się weteran wojenny kapitan Thomas Moore w Wielkiej Brytanii. To co zrobił dla pracowników brytyjskiej służby zdrowia może wywołać zawrót głowy. Stuletni człowiek dzięki swojemu poświęceniu i determinacji zebrał ponad 29 milionów funtów. Porwał swoim entuzjazmem innych ludzi. W dowód uznania przez tydzień poprzedzający jego setne urodziny w Wielkiej Brytanii stemplowano okolicznościowy stempel upamiętniający tę rocznicę. Szczegóły tego wydarzenia zrelacjonowała mi Mac Mable, moja droga przyjaciółka, która postanowiła mi pomóc w zdobyciu takiej koperty z tym okolicznościowym stemplem dla mojego taty, który jest filatelistą i koperta z takim okolicznościowym stemplem jest wyjątkowym okazem w jego zbiorach.
A dla mnie i mojego taty taką supernową okazała się Mac. Zrobiłam kartę, by podziękować jej za tę wielką przysługę.
Właśnie dostałam informację, że Mac już otrzymała tę kartę, więc mogę z czystym sumieniem ją opublikować :-)







Tło wykonałam techniką smużenia akwarelą, kiedy było suche spryskałam je iskrzącą mgiełką mojej produkcji :-). Myszka malowana jest akwarelami, kwiat wytłoczyłam białym EP a nastepnie pomalowałam akwarelą, a potem dopracowałam ją kredkami. To skrócony przepis na tę kartkę. Jest tak słodka, że mam nadzieję, iż odda naszą wdzięczność ( moją i taty) za wspaniały gest Mac.

Kartkę zgłasza na wyzwanie 
The Crafting Challenge May Flowers

Dzięki za odwiedziny, uważajcie na siebie, bądźcie odpowiedzialni i bezpieczni.

Życzę miłego dnia.

11 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Captian Thomas More is such an inspiration. I'm sure Mac loved the card and your father will treasure the stamp. such a sweet card :)

Mac Mable pisze...

I sure do love this card. It is so adorable and absolutely beautiful and I feel lucky that I now own it.....Thank you BozenA for the card and for the sweet and generous words x. I was so happy to help x.

BożenA pisze...

You are so amazing, Mac! Thank you again.
BożenA xoxo
P.S.
Warm greetings to you from my parents xx

*Vicki* pisze...

Awe! Your mouse is absolutely the sweetest!! I love the beautiful design and coloring! How jealous am I that Mac has it in person! LOL!! Thanks for the inspiration! HUGS

Bonnie pisze...

This is so pretty, Bozena! The mouse is adorable and his flower gorgeous! Love the watercolor background! Mac is a super sweet friend!

Nstiz pisze...

Your artwork is always amazing! You even have texture on the mouse's fur. Your soft, neutral background is so perfect for this, BozenA! I love seeing your cards. Each one is so different and unique.

Monica C. pisze...

The Captain has indeed been an amazing inspiration and a reminder of what dedication will do. I love your card! The flower is beautiful and the little mouse sitting in it so precious. Wonderful design, BożenA!
Hugs Monica

Loll pisze...

Adorable card BozenA! I love that sweet mouse holding a large heart. So very special! The flower she is sitting on is gorgeous. What a lovely card to thank Mac for her generosity of obtaiing that special stamp for your father! xx

Cornelia (fun stamping) pisze...

another cute card - love the shimmer in the background!

Kuni pisze...

This is super cute.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
Hugs

foleysfriend pisze...

I feel the love that you made this card with. The bloom is gorgeous and the little mouse is super cute. Thanks for joining us at Happy Little Stampers ~ Watercolour Challenge.

sue n.