piątek, 15 maja 2020

Czarownica całkiem legalna

Witam,
cieszę się, że mogę zaprezentować moją nową kartę. Mam nadzieję, że spodoba się Wam, bo jest trochę zwariowana, zrobiona dla osoby wyjątkowej i trochę odstającej od całej szarej reszty.
Moja znajoma, rasowa wiedźma, zawodowa wróżka pod koniec maja obchodzi swoje urodziny, więc postanowiłam przygotować dla niej kartę, która będzie korespondowała z jej osobowością.

Niedawno kupiłam nowy zestaw stempli z wiedźmami. Uwielbiam je :-) Tło odszukałam w moich zapasach. Kiedyś zrobiłam je do kart bożonarodzeniowych, ale to tło mi zostało i teraz idealnie dopasowało się do mojej wizji.


Wiedźma jest kolorowana kredkami, planety i gwiazdy wycięte są z kartonu smużonego akwarelą. Rakieta pochodzi z tego samego zestawu wykrojników co planety, ale wycięłam ją ze srebrnego lustrzanego kartonu.




Wszystkie elementy przykleiłam na piance dystansowej, ale gwiazdki cekinki są mocowane bezpośrednio do panelu tła.   Noo.... i to chyba wszystko na temat karty.



Kartę mogę spokojnie zaprezentować wcześniej, bez obawy false start. Ta karta mogłaby być świetną kartą na Halloween, ale na szczęscie ja znam najprawdziwszą wiedźmę, więc mogę ją ofiarować z okazji urodzin :-)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Cardz 4 Galz Challenge #121 Birthday 
Cute Card Thursday Challenge #634 Birthday

Dzięki że wpadłaś, mam nadzieję, że uważasz, iż nie był to czas stracony. I mam nadzieją, że jeszcze kiedyś mnie odwiedzisz.
Dzięki za wszystkie komentarze.  I pamiętajcie, dbajcie o siebie, bądźcie ostrożni i bezpieczni.

Życzę miłego dnia.

11 komentarzy:

Monica C. pisze...

Wow, this is a cool card, BożenA! That background is stunning and the elements you have added work so well on it. Your friend will love it!
Hugs Monica

Loll pisze...

AWESOME card BozenA! Your friend is going to love this! Amazing background with your stary sky. The witch looks like she's dancing on the sentiment. And all your planets and rocket are just perfect. xx

Nstiz pisze...

Wow! What a lot of work went into this one with the fabulous background and all the fussy cutting. I LOVE the images. How fun! What a special friend you have to tailor this card just for her. She will LOVE it!

*Vicki* pisze...

WOW! I absolutely LOVE it!! That background is amazeballs!! Halloween is my fave time of year and I love the really fun and quirky design of this so much!! If your friend doesn't love it, I will!! LOL!! Thanks for sharing the inspiration!

Christine Alexander pisze...

OMG Love this scene, that night sky is amazing and the witch and stars are so cool. Fantastic scene, makes me wish it was October :)

Mac Mable pisze...

What fabulous scene making and a thoughtful and fun card for your witch friend. The sky looks amazing and I love all the fun elements and she will love it! x

Bonnie pisze...

Your card is so artsy and fun, Bozena! Love this witch and the night sky is a perfect background! I think it will be well received by your friend!

Crafting Andy pisze...

Love this. That background is amazing. Thanks for joining us at Cute Card Thursday. Hugz Andrea.x

Helen pisze...

Fabulous card - love the background you created.

Thanks for sharing it with us at the Cardz 4 Galz Challenge.

Helen x

Deborah Frings pisze...

I love this card - the background and that fun, funky witch. Great work. Sorry to be late commenting, thanks for playing along with our Birthday theme at Cardz 4 Galz. Deborah, DT.

sue t. pisze...

This is wild and full of funk!! love it! Thanks for joining us at Cardz 4 Galz!